بازی قلعه‌نویی با اسم قطبی| سرگیجه در تیم ملی حمایت عجیب صادقی از نکونام+ ویدیو| ۵ سال بماند قهرمان آسیا می‌شویم! آغازبه‌کار استقلال ب!| برنامه‌های جدید خلیج فارس برای آبی‌ها بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره توهین به بانوان در بازی مقابل سپاهان آتیلا حجازی: به خاطر استقلال به ایران برگشتم زردکانلو: رئیس هیئت فوتبال هیچ دستاوری جز نابودی در فوتبال خراسان نداشته است | وای به حال فوتبال ایران با چنین مدیرانی! سوپرگل شهاب زاهدی از فاصله ۷۰ متری + فیلم حجازی سرپرست استقلال شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و لورکوزن در یورولیگ| تکلیف آزمون مشخص شد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و تاتنهام| برد بزرگ در دربی لندن بیاتلو: خوشه‌طلایی می‌توانست پیروز بازی باشد سرمربی خوشه طلایی: به جدول توجهی نداریم | ۳ امتیاز کسر شده قطعا بازمی‌گردد نتیجه و ویدیو بازی خوشه طلایی و آریو اسلامشهر در لیگ آزادگان | تساوی بی‌ثمر خوشه در مشهد پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم ادامه رقابت میلیمتری استقلال و پرسپولیس| نگو کی قهرمان می‌شود رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد
سرخط خبرها

پرسپولیس دانشگاهش را دیگر نمی‌خواهد!

  • کد خبر: ۸۴۵۰۴
  • ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۵
پرسپولیس دانشگاهش را دیگر نمی‌خواهد!
وضعیت دانشگاه پرسپولیس همچنان نامعلوم است و شنیده می‌شود مسئولان باشگاه پرسپولیس این ارگان را دیگر نمی‌خواهند.

گروه ورزش/ شهرآرانیوز، چند وقت پیش بود که رسما اعلام شد فعالیت های دانشگاه علمی کاربردی پرسپولیس پس از چند سال متوقف شده است. دانشگاهی که در زمان محمد رویانیان رسماً فعالیت خود را آغاز کرد اما چند وقت گذشته در زمان مجید صدری فعالیتش به اتمام رسید.

در زمان مدیریت ایرج عرب در پرسپولیس، در جلسه ای که او با خانم فرامرزیان معاون وقت وزیر ورزش داشت، اعلام شد که باشگاه پرسپولیس نمی‌تواند به صورت قانونی دانشگاه داشته باشد. با توجه به مصوبه هیئت دولت هیچ دستگاه اجرایی و دولتی نمی تواند دانشگاه علمی کاربردی داشته باشد و به همین دلیل برای جمع شدن دانشگاه پرسپولیس اقداماتی انجام شد و ایرج عرب به مسئولان اعلام کرد که دانشگاه پرسپولیس جمع خواهد شد.

با توجه به اینکه طبق قوانین دانشگاه علمی کاربردی، هیچ سازمانی حق واگذاری امتیاز دانشگاه خود را به غیر ندارد، باشگاه پرسپولیس هم از این قاعده مستثنا نیست و فقط باید مجوز از این دانشگاه ابطال می‌شد.

 

این در شرایطی است که در برخی رشته های موجود در دانشگاه علمی کاربردی پرسپولیس، فقط ۲ نفر ثبت‌نام داشتند که نشان می‌دهد اوضاع در آنجا چطور بوده است. پس عملاً دانشگاه پرسپولیس به یک موضوع زیانده برای باشگاه تبدیل شده بود و مدیران باشگاه نمی خواستند که در این شرایط هزینه ای در دانشگاه بکنند.

 

خاطر همین در زمان جعفر سمیعی تصمیم بر این گرفته شد که رشته هایی که زیر ۱۰ نفر ثبت‌نام دارند حذف شوند اما در زمان صدری کلا مسئله دانشگاه لغو شد.

 

همین الان باشگاه پرسپولیس به عنوان متولی دانشگاه علمی کاربردی خود کلی بدهی به اساتید دارد و خیلی از اساتید هم به همین دلیل نمرات دانشجویان را نمی دهند.

 

همه مسائل باعث شد تا باشگاه پرسپولیس قید دانشگاهش را بزند و کارها برای ابطال مجوز این دانشگاه انجام شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->